پروازهاي فرودگاه ايلام لغو شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پروازهاي فرودگاه ايلام لغو شد
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 75
نویسنده : مولوی
مدير فرودگاه شهداي ايلام گفت: بارش شديد برف و سرما پروازهاي فرودگاه ايلام را لغو كرد.

مجتبي بياتي امروز در گفت‌وگو با فارس در ايلام اظهار داشت: پرواز شماره 567، 3827 و 3828 مسير ـ ايلام ـ تهران و بر عكس تهران ـ ايلام به سبب بارش برف شديد در اين استان لغو شده است.

وي ادامه داد: بارش شديد برف از اوايل امروز چهارشنبه در شهر ايلام سبب كاهش ديد خلبان‌ها مي‌شود و اين مهم سبب لغو پروازها شده است.

اين مسئول اضافه كرد: بر اين اساس امروز چهارشنبه پروازهاي ايلام به مقصد تهران و بالعكس لغو شد و پروازي در اين فرودگاه انجام نشد.

بياتي تصريح كرد: در حال حاضر با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده روزانه تنها دو پرواز در فرودگاه شهداي ايلام به مقصد تهران و بالعكس انجام مي‌شود.

مدير فرودگاه شهداي ايلام گفت: در اين دو پرواز روزانه 210 مسافر در مسير تهران ـ ايلام و برعكس جابه‌جا مي‌شوند.

وي ادامه داد: افزون بر اين هر هفته در پروازهاي فرودگاه شهداي ايلام به مقصد تهران و بر عكس يك‌هزار و 500 ?مسافر جابه‌جا مي‌شوند.

اين مسئول اضافه كرد: بارش برف و باران طي هفته اخير سبب لغو پروازهاي اين فرودگاه شده و طي هفته جاري دست‌كم سه بار پروازهاي فرودگاه ايلام لغو شد.

بارش برف در مناطق مختلف استان ايلام از سه روز گذشته آغاز شده و همچنان اين روند ادامه دارد.

اكنون در ارتفاعات ايلام برف و در مناطق گرمسيري و مركزي ايلام بارش‌ها به صورت باران شديد گزارش شده است.

بارش برف و باران از سه روز گذشته تمام مناطق استان ايلام را در بر گرفته و اين ميزان بارش طي ماه‌هاي گذشته بي‌سابقه گزارش شده است.

استان ايلام طي چهار سال اخير با پديده خشكسالي مواجه شده و مشكلاتي براي استان ايلام پديد آمده است.

بارش شديد برف طي ساعت‌هاي جاري و استمرار بارش‌هاي زمستانه نويدبخش خروج از پديده خشكسالي طي سال جاري بوده و اين مهم از نيازهاي اساسي مردم استان ايلام است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: